Scouting Angela

Onze verenigingen heeft twee vaste huurders in het gebouw. Zo kunnen we de contributie laag houden en ons pand inzetten voor andere maatschappelijke en sociale activiteiten.

Wonen Plus Welzijn

Wonen plus welzijn is een van de huurders van het clubgebouw. Op korte termijn zullen zij allerlei activiteiten gaan aanbieden richting ouderen in de naaste omgeving. Op dit moment word er met man en macht gewerkt om hun gedeelte van het gebouw gereed te maken voor de activiteiten.

Houd de website van Wonen plus Welzijn in de gaten voor meer nieuws!

HAK'79

De Heerhugowaardse Amateurkunstenaars HAK’79 huren ruimte voor hun atelier in het clubgebouw.

Van maandag tot en met donderdag zijn zij daar op diverse dagdelen actief. Op sommige avonden vinden er tegelijkertijd activiteiten van HAK’79 en Scouting Angela plaats, dankzij de prima samenwerking naar ieders volle tevredenheid. Het is op deze avonden een gezellige drukte.

In het gebouw zijn jaarlijks diverse exposities van HAK’79.

Bezoekt u de website van HAK79 voor alle informatie!